Jävla app!

Blir verkligen helt tokig på att blogg.se appen inte funkar, jag har ju fan aldrig tid att sitta vid data?! :P

Iaf, lite update...

Lämnade tillbaka soffan jag hade köpt, och köpte en annan istället :P hittade en typ likadan fast bättre kvalitet och vändbar divan som va på extrapris, så det blev lite billigare :) Very nice.

Idag var jag också och köpte en dammsugare (fan va dyrt det är att köpa typ ett helt nytt hem btw) och lite så, träffade även en gammal vän på köpet, mycket trevligt :)

Jaha, vad mer...?! jobbat på som vanligt, imorrn får jag semester WIHOO. Har också packat ner nästan allt också, eftersom det e midsommar och massa grejer så kommer jag ha annat för mig, så de e väl lika bra att ha det gjort så slipper jag stressa ner allt sen :P

Åh asså jag vill bara flytta NU NU NU.... jag orkar inte vänta längre (även om det är väldigt nära nu), få iordning allt och fixa och dona :P

Nej, nu blev det väldigt rörigt kände jag, så jag avslutar här...

Fina lilla voffsi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0