Helloo!!

I'm back! Jaha.. Update kanske... I fredags va jag hemma hos Hanna med lite folk och drack öl. Lördag, direkt till Sollentuna och kussarna när jag vakna. Kollade lite på 100-års jubeleums maratonet och hjälpte Johanna att fixa inför festen som vi hon hade sen på kvällen. Jätte trevligt va det (festen asså), sen senare drog vi in till stan och krogen. Va typ nyckter, as skönt att inte vakna bakis ;) sen på söndagen hjälpa jag Johanna att städa upp och så och sen åkte jag hem till mamma och pappa på middag :) igår började jag jobba igen :( lite tråkigt, men ändå skönt att komma tillbaka till vardagen. Efter jobbet igår åkte jag till födelsedagsfika hos min kusin. Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Är heeeeeelt dyngsur. Håller på att göra te och ska snart göra mig en macka också och lägga mig under en filt i soffan. Myyys <3 Ååh... Sötaste Goliat på mitt jobb. Han är verkligen världens underbaraste hund. Jag kommer typ sno han snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0