Onsdag 4/1 -2012

Sitter på jobbet, har vart här sen typ halv 6 så gick alltså upp ca kvart över 4, det e för fan omänskligt och jag måste göra det varje dag i en vecka var tredje vecka. Visserligen gillar jag dom här veckorna när jag börjar tidigt, för jag slutar ju tidigt också. Så de e nice.


Så jävla skönt också, vi har stängt både imorrn och på fredag så det blir långhelg för mig :D ska upp till Linn och rida på fredag, ska börja hjälpa henne lite med hennes hästar framöver så vi ska prata ihop oss lite och sen ska jag även rida hennes hingst (som inte ens e hingst längre, han e kastrerad men har vart hingst tills nyss typ och han e typ 10 år så jag säger så) och se hur det går, har nämligen bara ridit honom en gång innan, en liten snabbis sådär.


Ni får bildbevis på hur snygg jag är nu (eller?) och en på mig och Linns ponny alladin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0