Hej de e jag

Till att börja med vill jag be om ursekt för dåligt bloggande den här helgen, men jag ska ge er anledningen till varför...

Min helg blev inte som jag hade tänkt mig för fem öre! Min älskade vän Hanna ringde nämligen mig i torsdags vid typ 2 tiden nångång och hade kommit på den briljanta idén att vi skulle åka och hälsa på en av våra bästa vänner som flyttade ner till Blekinge för några år sedan (typ 3 år sen tror jag det va) eftersom det va långhelg. Så vi ringde helt enkelt Miranda (som våran vän heter) och även hon tyckte det lät som en bra idé. Så klockan 4 satt vi i bilen på väg ner. Det var en väldigt jobbig resa ner pga. oväder, halka, mörker mm. Men förväntansfulla som vi var gick det hur bra som helst ändå.

Och vi hade så himla himla kul nere i Blekinge och det var så underbart att träffa min fina Miranda igen <3

Det blev lite blandat med utgång och mys och helgen var helt enkelt perfekt! På hemvägen möte vi även upp Hannas mamma och några till som hade vart i Tyskland, och käkade lite och så, även det va väldigt mysigt!

Så det blev alltså en liten impuls-roadtrip istället för mina andra planer ;)



Ni får en bild från i fredags på mig, Miranda och Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0