Så jävla kul :p haha

Haha igår var jag och hjälpte min kompis linn med hennes hästar (eller två av dom) för hon jobbade så mycket så hon frågade om jag hade lust att hjälpa till, och självklart gör jag det för hennes hästar är super-mysiga. Min syrra som inte har ridit på flera år var jätte rid sugen och frågade om hon fick följa med och rida, så hon följde med och red Linns d-ponny alladin och jag red hennes shettis trixie xD haha har inte ridit shettis sen jag va typ.. 10 år kanske? :p haha det va så jävla kul. Hon är ingen sån där skogsmulle-shettis utan as ball :p hon höll på och stegra som en dåre (i början, innan hon blev trött :p) och tyckte hon va skit cool. Problemet va ju att det kändes typ inte ens att hon stegra för hon e så liten xD satt bara och skratta och hon gjorde allt för att få mig rädd typ?! Haha sötis. Hon ca iaf helt underbar att rida :p synd att hon inte va lite större bara :p det såg iaf väldigt roligt ut med stora mig på lilla henne :p haha.

Linns pappa fotade mig på henne, varsågoda att skratta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0