Zombie

Helt sjukt vas trött jag är idag. Ändå har jag fått sovmorgon. Gick upp typ vid 8, och gick och la mig vid typ 11, så jag förstår inte hur jag kan va så trött?! Jag behöver verkligen semester nu. Aja, det är iaf bara typ en och en halv vecka kvar, Gud så skönt det ska bli.


Det är en del saker som står på "att göra-listan" idag. Först nu på morgonen ska jag åka och hyra en släpkärra, sen jobb 10-19 och efter det ska jag först åka och kolla på ett soffbord och sen ett matbord som jag har hittat på blocket. När ska jag ha tid och käka middag egentligen?
Aja, det löser sig (sa han som sketbi vattnet, hahahah). Nu måste jag börja rulla.
Puss och Kram vi syns på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0