Mera shopping :D

Ibland är det väl för jävla kul att handla grejer, eller hur?!
Idag va jag och köpte en soffa, jätte fin :) En bäddsoffa med massa förvaring och grejer. Men jag beställde den till nästa vecka för jag har ingenstans att förvara den nu :P Är iaf jätte nöjd med mitt köp :D Nästa köp blir nog en dammsugare :P haha.

Sen verkligen MÅSTE jag tekna el-avtal, fixa hemförsäkring och adressändra den här veckan... får verkligen inte glömma det :P

Nu är det bara 1 VECKA KVAR tills jag flyttar :D WOHO


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

bäddsoffor är verkligen helt perfekta :)

Svar: ja, så himla praktiskt :)
carvor.blogg.se

2012-06-19 @ 20:41:17
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0