Blööö

Min frånvaro beror endast på att blogg.se appen vägrar att fungera Jag blir galen.

Har visserligen inte hänt så mycket spännande de senaste dagarna men iaf.. Det som har hänt är väl typ att jag köpte både soffbordet och matbordet som jag skulle kolla på. Skit nåjd e jag. Soffbordet hade lite små skönhetsfel men det är typ inget som syns, och för 80 kr var det helt klart värt det. Matbordet var tiptop, dock så råkadet jag och pappa göra en liten repa i ena bordsbenet när vi skulle frakta det men skit samma :P

I fredags va jag, Angelica och Natta på Sommar inne i stan. Har aldrig vart där innan men jag gillade det faktiskt. Riktigt mysigt ställe.Blev en ganska lugn kväll på alkoholfronten för mig. Dock sov jag bara en timme mellan typ 8-9 på morgonen och sen va jag tvungen att åka och ta TBE-spruta, så jag va lagom pigg sen när jag kom hem. Mamma och pappa åkte till landet så jag va ensam hemma, vilket va jävligt skönt. Åt typ 2 ägg när jag kom hem sen somnade jag direkt typ :P Dock blev jag väck bara en kort stund senare av att brandlarmet gick igång, fick inte stopp på det heller -_- sen när det tystnade somnade jag om igen, sen drog brandlarmet igång igen och så höll det på sådär hela dan typ ända tills jag lyckades st'nga av det (vilket inte var det lättaste, det va liksom ingen vanligt brandlarm så kunde inte ta ut batterierna eller så). Ja, sen typ käkade jag middag och sen sov jag resten av dagen/kvällen igen :P Så pigg va jag liksom :P

Nu idag har jag typ inte heller gjort nåt speciellt, plockat och städat lite, rensat bland en hel hög med viktiga papper och satt in dom i pärmar osv. Tänkte faktiskt bara ta det lungt hela dagen. As skönt.

Nu ska jag göra lite lunch tänkte jag.. Puss o kram!!

Ni får en gammal bild för att jag sitter på en gammal data :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0