Hej de e jag...

...Om ni har glömt bort mig?! haha :P

Nu har jag flyttat så jag har helt enkelt inte kunna blogga för jag har bara mobilen och appen funkar ju inte, min dator är helt pajj (går typ inte ens att starta) och jag har inte haft nåt internet heller (förutom på mobilen då) så det har helt enkelt inte gått att blogga. Men nu har jag iaf beställt hem internet så det kommer inom ett par dagar, och pappa håller på att fixa iordning min dator, men det kommer ta ett tag för han ska iväg till skottland nu och så. Så jag kommer helt enkelt inte kunna blogga alls på ett tag (nu e jag hemma hos farmor och farfar, så jag kan blogga, men dom bor i Borås så det blir lite långt att åka hit bara för att blogga, typ 50 mil eller nåt :p haha). Men när pappa har fixat min data och så, så börjar jag blogga igen. Om dom inte fixar appen förstås, då kan jag ju göra det innan :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0