Glad tjej!

Ååh vilken härlig dag. Jag blir så lycklig!! En heldag i stallet va precis vad jag behövde. Och det va så himla kul att träffa linn igen (som jag inte gjort på ett tag), vi hade en del att prata om, om man säger så :p Red först hennes d-ponny alladin och linn red hennes storhäst Carlos. Vi skrittade först ut en sväng och sen red vi lite på banan. Jag va helt slut, det märks att man inte ridit på ett tag :p haha och alladin e inte direkt nån man kan slappna av på då och då, utan man måste verkligen rida i varje litet steg. Jag va helt slut efter bara en kort stund :p Sen bytte vi så jag red Carlos. Och shit va mysig han va. Har bara ridit han en gång innan, precis när linn hade köpt honom och då va han hemsk :p men nu va han verkligen hur mysig som helst. Efter det skittade vi ut en liten sväng igen. Stod även och mös med hennes lilla shettis ett tag också. Och hennes kattungar :p sen fixade vi stallet och nu sitter jag här, haha! Nu ska jag äta. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0