Fy faaaan

Usch! Fy fan asså. Precis nu när jag skulle ta mobilen för att blogga ser jag väärldens största spindel (eller okej, så stor va den inte, men det kändes så :p) den va typ som en 5-krona och jävligt fet :p som tur är e jag inte så rädd för spindlar så jag grabbade bara en tidning och dödade den, så förvänta er regn imorrn ;) haha men hur fan har den hittat hit liksom?! I en liten lägenhet på andra våningen :p Just nu håller jag på att jaga en nattfjäril också -_- Okej... Min dag... Åkte ju till syrran (tvillingsyrran) i morse och har hängt där hela dagen, efter ett tag kom Amanda också. Vi har inte gjort något vettigt alls, bara hängde, vilket va väldigt skönt och trevligt :) blir ju inte lika ofta längre nu när vi bor ganska långt från varandra. Sen på vägen hem åkte jag förbi mamma och pappa och vattnade lite blommor och tog in posten och så åt dom nu när dom e i Skottland. Efter det gick jag hem till min käre vän Hanna en sväng och tog en kaffe :) blev en väldigt sen middag för min del, käkade inte förns typ halv 11 och då hade jag bara ätit två mackor i morse så va lagom hungrig :p haha. Nej, nu ni, tänker lilla jag sova. Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0