Im sorry!

Anledningen till att jag inte har bloggat på typ tusen år är att min iphone blev stulen typ precis efter mitt senaste inlägg. Och som jag nämt tidigare (tror jag iaf) så sitter jag aldrig vid datan, utan bloggar bara från ihponen, jag har liksom aldrig tid att sitta vid en data. Idag är första gången jag verkligen har tid att sitta och blogga vid datan sen ja... jag vet inte när. Men jag lovar iaf att jag ska försöka så gott jag kan. Om inte annat så hoppas jag på att ha en ny iphone inom kort så att jag kan börja blogga igen

Kommentarer
Postat av: malinmalincool

Puss

2011-12-06 @ 21:15:04
Postat av: Amanda

Sv: Japp det är han, jag äger honom inte men han står på ridskolan jag rider på och jag tävlar och tränar honom :)

2011-12-21 @ 18:18:53
URL: http://mandies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0