Det här tar kål på mig.

Herregud alltså... Jag trodde aldrig i hela mitt liv att det skulle va så här jobbigt att köpa lägenhet.
Ända sen jag skrev kontrakt (och lite innan dess) som var för typ 2 veckor sen, så har det fasiken inte gått en dag utan att jag har behövt ringa typ tusen samtal. Och än är det inte slut, har en hel lista kvar med grejer att göra. Tex.


*fixa el-avtal
*tekna hemförsäkring
*bankmöte
*ringa bostadsrättsföreningen om parkeringsplats
*hyra släpkärra
*adressändra

Och självklart köpa ett helt nytt hem på Ikea ;)


Men samtidigt är det då jäkla kul, och då blir det lite lättare att göra dessa tråkiga saker :p


Och på tal om ingenting... Jag måste bara få skriva ut min bitterhet lite!!
Jag slutade 19.00 idag på jobbet MEN... Det va en som glömde (ja, ni hörde rätt) sin hund, så jag va tvungen att sitta kvar till 19.30. Hur jobbigt? Jätte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0